(Android/iOS) Cooking Mama: Let\u0027s cook! rajattomasti pisteitä hakkerointi
Feb 5, 2022 9:40:12 GMT -5
Post by chioveteliny on Feb 5, 2022 9:40:12 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Mama: Let\u0027s cook! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Mama: Let\u0027s cook! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ rajattomasti pisteitä hakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Mama: Let\u0027s cook! 2022 version ▞▞▞
Fishdom Hjernetrim fxq
rakastan simulaatiota, mutta siellä on liian monia tiloja ja asioita, joita on lisätty aivan liikaa, pidän ruoanlaitosta
Se on hyvin monimutkaista, eikä siinä ole opetusohjelmaa (tietääkseni)
Se on okei! Ennen pelin puoliväliä se tarvitsee Internet-yhteyden pelatakseen. Se, kuinka paljon voimme myös soittaa, on puolet tylsästä sisällöstä. Minäkin pidin siitä! Päivitä Office Create Corp.!
En itse tykkää tästä pelistä minun mielestäni se on tylsä.
Rakastan tätä peliä paljon, mutta minulla on vain kaksi ongelmaa sen kanssa. Kun keräät ylimääräisiä kolikoita ollessasi 999, se sanoo, että se menee maailmalle, kun se voidaan maksaa minulle takaisin, kun käytän kolikkoni. Miten se menee maailmalle? Se on peli... Myös tavarakaupassa on samanlainen ongelma. Miten asiat myydään loppuun, jos kyseessä on peli..?
Ei riitä selitys. Pelasin tuskin ja aika loppui kesken, enkä löydä edes tapaa maksaa lisäajasta? Oletan, että minulta puuttuu jotain. Kentät sanovat vain "tältä alueelta ei voi kerätä enempää". Ravintolani sanoo vain "Aika on ohi!". Olen varma, että minulta puuttuu jotain. Epäilen, että peliä voi pelata vain tunnin päivässä. Mutta en saa selvää. Toivoisin, että selitettäisiin enemmän, kuinka saada enemmän aikaa tai mitä muuta voit tehdä.
Tässä pelissä on monia vaihtoehtoja, rakastan sitä ♡
Tämä peli on niin koukuttava. Eikä se ole vain ruoanlaittoa. Voit työskennellä maatilalla, käydä torilla ja myydä tavaroita ja mennä sitten ravintolaan tarjoamaan valmistamaasi ruokaa. Ja ruoanlaittovaihtoehtoja on NIIN monia. Se on todella hyvä peli.
Cooking Mama: Let's cook! Educatief qvg
Ennen oli hyvä, mutta he tekevät siitä huonoa. He lisäävät jatkuvasti kauheita asioita, kuten monimutkaisia valikoita ja huonompia pelimekaniikkoja. Heidän pitäisi vain jättää se sellaiseksi kuin se oli silloin kun se ilmestyi, minulla on todella ikävä ruoanlaittoäiti
Paljon erilainen kuin DS-versio. Erittäin hieno peli, ei p2w, joka on hämmästyttävä sellaisenaan. Kaiken tämän lisäksi voit katsoa lisämainoksia. Minua se ei haittaa ollenkaan, varsinkin kun mainokset eivät ole pakotettuja. 10/10
Meidän on käytettävä oikeaa rahaa useimpiin asioihin tässä pelissä. Huono kokemus.
Keitetään äiti ookoo
Rakastin Cooking Maman pelaamista Nintendo DS:lläni vuosia sitten, mutta tämä peli on lisännyt niin monia ominaisuuksia ja monimutkaisia ominaisuuksia, että se on menettänyt pelin alkuperäisen idean. Tämä lisää haasteita, maanviljelyä, ravintoloita ja NIIN PALJON ärsyttäviä ponnahdusikkunoita! Visuaalit ovat niin kiireisiä, että uudemmille ominaisuuksille ei ole selitystä tai opetusta, ja tuntuu, että jokainen napsautus keskeyttää mainoksen katselupyynnön.
Paras peli ikinä
En voi ladata sitä ja se sanoo jatkuvasti Error Code-506. Haluaisin pelata tätä peliä, joten korjaa tämä
mun kaveri latas ja ehdotti mä rakastan tätä peliä.😍😍
Anteeksi "huono" luokituksen antaminen, mutta mielestäni tässä pelissä on bugi, joka saa minut vihaiseksi. Kuten haluaisin, että pointtini tuplaantuu mainosten katselun kanssa, mutta mainos on niin hidas ja teki pelin virheen. Kun palasin takaisin peliini, menetin aiemmin saamani pisteeni. Minä vihaan sitä.
Cooking Mama: Let's cook! Maarifləndirici hjj
Ei minun tyyliäni. Se on liian kaoottista kaiken tycoon-pelin ja monimutkaisten haasteiden kanssa. Myös tandorikokin tapauksessa munankeltuaisen erottaminen ajoissa on kirjaimellisesti mahdotonta. Maman keittäminen DS:llä oli paljon parempaa.
EI LAPSILLE! Niin paljon lisäyksiä! se on niin vastenmielistä, ja valtava määrä pyytämistä.
Valikoimaa oli paljon. On TOSI monia painikkeita, joita voi painaa eri asioiden tekemiseksi.
Pop-up täällä Ponnahdusikkunat ponnahdusikkunat kaikkialla mainoksia täällä mainoksia siellä mainoksia kaikkialla kuten helvetin mies Olen samaa mieltä useimpien täällä olevien ihmisten kanssa, on paljon parempi vain pelata sitä DS:llä, joka on poistettu
Cooking Mama: Let's cook! Обучающие xfs
Toistettavissa, mutta on hyvä, jos voin ohittaa mainokset lavan jälkeen. Se on ärsyttävää, koska minun on odotettava mainoksia, enkä voi ohittaa sitä (tiedäthän, videot, ugh hhh).
Jotkut näistä saavat minut sanomaan mitä hittoa esteiden takia. Mitä kuuluu tapaan kastella hot dogeja? Ja kuka laittaa tölkkejä, joissa yrität pilkkoa nopeasti esimerkiksi hedelmiä? Kuka laittaa tölkkejä hedelmäviipaleeseen samalla kun käyttää sitä leikkaamiseen?! Hedelmiä, hedelmiä, hedelmiä, voi!! Ja luut munkkeja kuorrutettaessa?! Ei fiksu ihminen...
Liikaa tapahtuu!! He ovat yrittäneet lisätä liikaa ominaisuuksia, ja näytöllä on TAPA monta ponnahdusikkunaa ja dialogiruutua samanaikaisesti... olisivat halunneet pitää asian yksinkertaisena. Ei tarvitse murskata ravintola-, maatila-, hedelmätarha-, kalastus- jne. simulaattoreita.
Olin hieman hämmentynyt, kun asensin tämän pelin ensimmäistä kertaa, lukuisista erityyppisistä peleistä, jotka kaikki oli rullattu yhdeksi virheettömästi. Tässä pelissä on niin monia erilaisia asioita, joita en ollut odottanut ollenkaan, se yllätti minut. Mahtava peli
Mitään laitteita ei voi sekoittaa, eikä se ole hyvä peli ladata. Ei suosittele lataamista.
jo ensimmäisellä minuutilla hämmästyin vilkkuvien näyttöjen ja painikkeiden määrästä kaikkialla, etsin jotain yksinkertaisempaa ja lähempänä vanhoja ruoanlaitto-mamapelejä tbh
Pidin pelistä, mutta siellä ei ole sellaisia minipelejä kuin kuvassa.
Cooking Mama: Let's cook! શૈક્ષણિક xmt
Se oli hyvä peli ennen, ei sekavaa kuin nyt. On niin monia asioita, jotka todella hämmentyivät minua, mutta silti, hyvää työtä sen päivittämiseksi.
Cooking Mama: Let's cook! Обучающие xfs
Cooking Mama: Let's cook! கல்வி hqj
Pelasin tätä peliä Ds:lläni ja pidin siitä niin paljon, joten kun näin sen täällä, olin erittäin innoissani, mutta en pidä siitä kuinka monta päivää siellä on ja muuta, ja toivon, että se olisi sama kuin minun Ds.
Ihä tyhmä peli
Äärimmäisen ylivoimaista katseltavaa. Pelasin tätä peliä lapsena ja latasin sen uudelleen yrittääkseni uudelleen, mutta se ei ole sama. Siellä on ravintola ja sadonkorjuu. Halusin vain kokata.
se on hyvä odotuspeli kuin jos odotat jotain, mutta jos et ole, se on tylsää
mutta en ole kokenut tätä sovellusta, mutta uskon että se tulee olemaan hyvä, se asennetaan nyt niin monta tuntia asennusaikaa nyt on 8.30, olen alkanut asentaa sitä 3.30, olen twiittaanut viimeiseen emojiin klo 5.30, niin surullista. 🤔🤔🤔🤔🤔😞😞😞😞😣😟😟😟😟😠😠😠😫😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😔😔😔😣😣😣😖😖😖😖😖🙁🙁😡😡😡😡😡😡😡😡 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Minulla on ehdotus... olen kyllästynyt ravintola-, kahvila- ja supermarket-peleihin Miksi joku ei tee takeaway- ja pubi-simulaattoripelejä, ne olisivat erittäin suosittuja.... varsinkin Covidilla pikkuhiljaa.....tai mabe joku tekee covid-pelin, jossa vältät covidin ja suojelet itseäsi. Minusta pelit ovat minuuteilla aivan saman ikäisiä